Heb jij lekker uitgeslapen en wil je dit weekend sportief beginnen? Bel je bestie en werk samen deze workout-list af met bijpassende hits!

Warming up

Doe eerst wat rek en strek oefeningen voordat je aan de work-out begint. Zo blijven je spieren soepel en heb je minder spierpijn!

Song: No tears left to cry – Ariana Grande

Zet je hak tegen je bil & probeer je tenen aan te raken.

Probeer het puntje van je teen aan te raken zonder je been te buigen.

Work out

1. Squats

Probeer drie rondes van 20 squats te doen met rustpauzes.

Song: One Kiss – Dua Lipa & Calvin Harris

2. Push-ups met je knieรซn op de grond en voeten gekruist

10 push-ups is al veel in een keer! Probeer dit twee rondes.

Song: Dura – Daddy Yankee

3. Het bruggetje

Houd dit 2 seconde vol en laat dan je lichaam zakken, raak niet de grond en maak weer een brug. Herhaal dit 12 keer.

Song: Lil Craney – Kraantje Pappie

4. De plank

Dit is een van de zwaarste oefeningen. Houd hem zo lang vol als je kan! Probeer dit drie keer.

Song: Hey Meisje – Esko

5. Zijwaartse buikspieren

Blijf met je lichaam omhoog en schop om de beurt met je voeten alsof je fietst. Doe dit 15 keer per been en herhaal het 2 keer.

Song: Ze willen mee – Bizzey

Na deze intense work-out hebben jij en je vriendin wel een verfrissend drankje verdient!

Meer sporty?

Game: Raad de sport
Herken jij de sport aan de bal?